Temat wizerunku jest pozornie bardzo prosty, ale temat profesjonalizmu w gabinecie stomatologicznym jest bardzo złożony. O odpowiednim wyglądzie w gabinecie czytaj tutaj -->

W myśl przysłowia „jak cię widzą, tak cię piszą” intuicyjnie wszyscy czujemy, że to, jak wyglądamy, ma znaczenie w kontekście tego, jak odbierają nas ludzie. Przyjrzyjmy się temu zagadnieniu z perspektywy psychologicznej. Mniej oczywisty jest tutaj fakt, że to, jak wyglądamy, jest elementem komunikacji niewerbalnej z naszym otoczeniem (szerzej o komunikacji niewerbalnej pisałam w numerze 2/2015 „Asysty Dentystycznej”). W związku z tym nasz rozmówca w procesie komunikacji część informacji na temat przekazywanych przez nas postaw odbiera właśnie z kanału niewerbalnego, między innymi z tego, jak wyglądamy. Przeprowadzono pod tym względem szereg eksperymentów i wyniki były jednoznacznie – im bardziej profesjonalny wygląd, tym większa siła oddziaływania i wpływania na drugiego człowieka. (…) Jakie w związku z tym kryteria powinien spełniać wygląd w pełni profesjonalnej rejestratorki, asystentki oraz higienistki? Przyjrzyjmy się bliżej temu zagadnieniu. (…)

Ciąg dalszy artykułu dostępny w numerze 1/2016 „Asysty dentystycznej” w dziale Komunikacja interpersonalna.

autor: Justyna Pająk, Oboda Consulting&Training Group

W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku nowych przepisów w zakresie ochrony danych osobowych (RODO), chcemy poinformować Cię o kilku ważnych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych osobowych. Prosimy abyś zapoznał się z informacją na temat Administratora danych osobowych, celu i zakresu przetwarzania danych oraz poznał swoje uprawnienia. W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie informacje znajdziesz tutaj.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą nową Polityką Prywatności.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem iodo@elamed.pl

Zamknij